Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

Hogy tudok rendelni Tőletek?

  1. Tedd  kosárba a kiválasztott terméket.
  2. Kattints a "Tovább a kosárhoz" gombra, majd a megjelenő ablak jobb oldalán, válaszd a "Tovább a pénztárba" gombot. Ha még szeretnél válogatni termékeink között, akkor válaszd az ablak bal oldalán lévő "Vásárlás folytatása" gombot.
  3. Az itt megjelenő Pénztár oldalon tudod megadni neved, címed, telefonszámod. Könnyebb a jövőben, ha készítesz egy regisztrációt, mert akkor nem kell megadni újból ezeket az adatokat csak belépsz a rendszer automatikusan kijelöli a címedet és csak kattintanod kell a "Tovább a szállítási módokhoz" gombra.
  4. A szállítás fülre fogsz megérkezni, ahol ki kell választanod, hogy milyen szállítási módot szeretnél igénybe venni ahhoz, hogy megkapd a termékedet. Itt még lehetnek kérdések, amiket meg kell válaszolnod, attól függően, hogy melyik lehetőséget választod! Ha van kuponod, akkor azt is itt tudod beírni a képernyő jobb oldalán található keretbe. Utána kattints a "Beváltás" gombra. Ha sikerült kiválasztanod, akkor kattints a "Tovább a fizetési módokhoz" gombra.
  5. Itt ki kell választanod, hogy milyen formában szeretnéd kifizetni a számlát. A legolcsóbb megoldás az előre utalás vagy Simplepay, mert ebben az esetben nincs plusz költség, míg az utánvételnél a futárszolgálat felszámol 690 forint kényelmi díjat.
  6. Ezután a számlázási adatokat kell megadni, de ha be vagy jelentkezve vagy pl. házhozszállítást kértél és kitöltötted a cím adatokat akkor megint könnyű dolgod van, mert csak rákattintasz a "Tovább az összegzéshez" gombra. Ha más címre kéred a csomagot, mint amire a számlát, akkor itt tudsz megadni új címet. Ha kész, akkor itt még jobb oldalon, be tudod írni a kupon kódot, ha van.
  7. Ha még valami eszedbe jutott és változtatni szeretnél, akkor a fenti 3 ablakban még megteheted. Itt van még lehetőség megjegyzést írni, ha valami olyat szeretnél tudatni pl. a futárral, hogy mi a kapucsengő száma vagy mi a kapukód, stb.
  8. És végezetül ki kell pipálni, hogy elfogadod az ÁSZF-et és az Adatvédelmi nyilatkozatot és mehet a "MEGRENDELEM" gomb. Ennyi az egész!

Ezután megkapjuk a rendelésed és elkezdjük a feldolgozását, hogy minél hamarabb Nálad legyen a kiválasztott termék.


Telefonon is leadhatom a rendelésem?

Telefonon is leadhatod a rendelésed! Nincs más dolgod, mint felhívni az ügyfélszolgálatunkat (06302319889) és felvesszük a rendelésed.


Az ország egész területére vonatkozik a kiszállítás?

Igen, Magyarország egész területére kiszállítjuk a termékeidet!


Milyen szállítási módok közül választhatok?

Csomagod az MPL futárszolgálat szállítja ki!

Rövid időn belül, lesz lehetőség csomagponton is átvenni, illetve más futárszolgálatot is választani, de ennek egyeztetése még folyamatban van.


Csomagautomatás átvételt választanék. Hogy működik ez pontosan?

A csomagautomatás átvétel, jelenleg még nem elérhető, de folyamatban vannak az egyeztetések és hamarosan ezt a lehetőséget is választhatjátok! 


Mikor kapom meg a megrendelt csomagomat?

A rendelésed beérkezésekor függvényében, igyekszünk még aznap átadni a futárszolgálatnak a rendelt terméket. Ezt követően a futárszolgálat 1-3 munkanap alatt kiszállítja a csomagod.


Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?

  1. Simplepay 

    Simplepay egy innovatív, felhasználóbarát mobilfizetési megoldás, amely lehetővé teszi a gyors és biztonságos tranzakciókat, okos telefonon, tableten vagy PC -n keresztül. Az alkalmazás egyszerű, kezelőfelülete és integrált funkciói révén könnyedén tudsz fizetni, követheted pénzügyeidet, valamint élvezheted az azonnali értesítéseket és kedvezményeket. 

    "Megrendelés" gombra kattintva, átkerülsz a Simplepay oldalára ( Bankkártyás fizetés ), ahol ki kell töltened az adatokat és utána tudod kiegyenlíteni a rendelésed értékét.

    Bátran válaszd ezt a lehetőséget, mert biztonságos és nagyon sokan használják már fizetésre, ahol erre lehetőségük van.

    https://simplepay.hu/vasarloknak/#container-content-page

  2. Banki átutalás (előre utalás)

    Ebben az esetben, előre tudod kiegyenlíteni a vételárat egy forintutalással, ami nem jár plusz költséggel, azaz ingyenes.

    Ide tudsz utalni:

    Kedvezményezett neve: Tóth Z. Viktor e.v

    Kedvezményezett számlaszáma: 11742575-21446146

    Összeg: A rendelt Termékek összege + Szállítási díj

    Közlemény: A visszaigazoló e-mail-ben szerepel egy "Rendelésszám: #..."

    A # utáni számot írd be kérlek a #-el együtt! ( Példa:#12 )

  3. Utánvétel 

           Ebben az esetben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor az

           MPL futárszolgálat munkatársának tudod kiegyenlíteni, kártyával vagy készpénzzel. 

           Utánvét esetén, ezt kell fizetned: Rendelés összege + szállítási díj, ami forintban: Rendelés összege + 1.790 huf.


Hogy működik a 30 napos pénzvisszafizetési garancia?

Számunkra a vásárlói elégedettség kiemelt fontosságú és ezért biztosítunk egy 30 napos pénzvisszafizetési garanciát termékeinkre, rendeltetésszerű használat esetén!

Kérlek töltsd ki az űrlapunkat és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot. Kattints IDE kérlek!


Van-e lehetőség cégként vásárolni tőletek?

Csak magánszemélyek rendelését áll módunkban teljesíteni. Kérjük megértésedet!